sâmbătă, 10 iulie 2010

prea tarziu...sau poate nu?

Fiind oarecum ocupat cu sesiunea si practica de vara,nu am avut tipm sa-mi verific mail-ul si am facut-o abia azi,pe 10 iulie.In directorul spam al casutei mele de mail gasesc urmatorul mesaj:

Buna ziua,

Va multumim pentru aportul pe care il aduceti site-ului Fotoworld si pentru calitatea fotografiilor postate.

Ne face placere sa va anuntam ca imaginea dumneavoastra “Protest (mama_1)” a fost selectata pentru a fi publicata in revista CHIP, in paginile alocate site-ului Fotoworld. In consecinta, va rugam sa ne transmiteti pe aceasta adresa fisierul la dimensiune maxima, impreuna cu cateva date despre dumneavoastra, aparatura folosita si cateva detalii despre unde si cum a fost realizata fotografia.

Va multumim pentru timpul acordat.

Florin Crisan

Redactor Sef

Foto – Video Digital

Sper sa nu fie prea tarziu...
Imi venea sa-mi smulg peruca...si sincer inca ma mai incearca sentimentul cu pricina.
Fotografia in cauza este mai jos,postata a 2-a oara pe blog,ocazie cu care adaug si o nota vizavi de echipamentul si tehnica folosita



Era o seara mai speciala...locuiam in Titan(Bucuresti)si aflasem de curand despre un parc foarte interesat aflat in zona,asa ca mi-am scos iubita la o plimbare de seara prin parcul cu pricina,bineinteles inarmandu-ma cu nikon-ul D60,un SB600 ,Un trepied Giottos vt806 si un nikon 18-135.Am facut cateva ture in speranta ca imi voi obosi partenera suficient incat sa am timp de cateva cadre si intr-un final mi-am atins scopul;Cecilia obosise,asa ca ne-am indreptat spre o zona in care ea sa se poata odihni,iar eu sa pot trage cateva cadre.Intre copaci...Venus isi croia drum,asa ca m-am hotarat sa inregistrez miscarea pamantului in raport cu respectiva stea folosind un timp mare de expunere si diafragma inchisa la maxim.Mi-am montat aparatul pe trepied,am scos telecomanda sa declansez fara a atinge aparatul insa undeva in stanga mea ceva mi-a atras atentia....Cecilia era oarecum plictisita si isi misca ritmic piciorul in timp ce-si fuma tigara cu pofta.Am sesizat potentialul,am lasat steaua in pace,am incadrat si am declansat(nu mai stiu exact ce focala am folosit dar pot consulta exif-ul)
Timp de expunere:30 de sec
Diafragma:F 36
Iso:100
Focala:in jur de 50mm cred
Cam asta e tot
Fotografia NU ESTE editata in nici un fel si nu are retusri sau cosmetizari digitale

Actualizare 11-Iulie

Se pare ca nu e prea tarziu...

Sent: 10 iulie 2010 22:25
To: Crisan Florin
Subject: Re: Fotoworld pentru CHIP

imi pare rau....am primit mail-ul cu intarziere...mai este de actualitate ?pot trimite inca fotografia?


Bună ziua

Nu este târziu. Fotografia va intra în ediţia următoare.

Florin Crişan

Un comentariu: