luni, 26 iulie 2010

Retrospectiva

Chiar ma gandeam acum cateva zile la aparatele foto care mi-au trecut prin maini din momentul in care mi-am descoperit pasiunea pentru fotografie...urmeaza o scurta trecere in revista

Primul aparat...un Hp m517 cu display spart...ma gandeam ca imi pot face treaba si fara display atat timp cat pot scoate pozele de pe card



se pare ca m-am inselat...am trecut dupa doar o saptamana la un Hp M22 cu display-ul
intreg dar bateriile trebuiau schimbate la 30 de minute...



Bineinteles ca am trecut mai departe...Benq DC E720....sincer...nu vad motivul lansarii pe piata a unui asemenea aparat...(Praf din toate punctele de vedere_...hp-ul cu display-ul spart avea o calitate a imagii net superioara..dar..de ..se gasesc "fraieri" sa cumpere si trompete de-astea...



Am trecut apoi la un Benq DC E1000...din cate citisem pe net parea ok,cu dsplay-ul sau impunator de 3 inch...dar nu..era fratele e720-ului mai putin idiot dar la fel de afectat de calitatea cel putin jalnica a imaginii.Mi-am vazut de treaba mea si nu am mai pus mana pe vreun Benq...e mai bine asa...



Dupa nefericita experienta cu Hp si Benq am trecut la Samsung...mai exact un samsung s830



O camera destul de bunicica pentru un point and shoot..am pastrat-o ceva timp dar am fost nevoit sa o dau pentru a-mi cumpara ceva mai bun...

Panasonic LS2....un point and shoot de doar 5 megapixeli care cel putin in opinia mea nu face compromisuri cand vide vorba despre calitate...(probabil si lentilele semnate Leica joaca un rol destul de important)



Daca mai aducem in discutie marimea,si autonomia pot spune fara nici o retinere ca panasonicul este compactul ideal

Urmatorul in lista este nimeni altul decat Canon A630...hohoho...asta da aparat..practic pe el am invatat cum sta treaba cu diafragma expunere,iso,balans de alb si alte minunatii care imi erau total necunoscute pana la el...
A630-ul de la Canon mi-se pare un aparat grozav si e singurul aparat pe care regret ca nu il mai am in colectie



Dupa Canon au urmat 3 superzoom-ur,unul mai neinteresant decat celalalt,total neatractive,un konica-minolta,un olympus si un fujifilm







Apoi d40x...primul dslr urmat la scurt timp de actualul D60

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu