duminică, 19 decembrie 2010

Culoarea nesaturata a convingerilor mele

Postez trairi desaturate,emotii descompuse,pentru ca in lumea mea nu gasesc calea de mijloc,nu vreau,deci nu pot sa fac compromisuri.Refuz sa ma las amortit de arome inselatoare si perfide in toata splendoarea lor cromatica.Sunt creatorul propriului meu univers,univers opac si insensibil la stimuli flamanzi de stimulare neuro-cromatica sub-mediocra.Sunt produsul imaginatiei mele ,a gandurilor,emotiilor si trairilor curente.Abandonez fara resentimente clipa trecuta si ma excit mental la atingerea fiecarei taste noi.Ma transform cu fiecare secunda convins fiind ca nu poate fi decat ALB sau NEGRU.
Nu vreau ,deci nu pot sa tin cont de reguli.Imi creionez propriul traseu,sunt scriitor regizor,scenarist si actor in propria-mi piesa.Ce-mi pot dori mai mult?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu