sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Si fa-i tineri cum au fost...fa-i mai tineri decat noi

Fotografie batran sepia


Rar se intampla sa-mi comentez fotografiile,dar de data asta o voi face.Treceam pe la Unirii,si intamplator aud o melodie foarte trista cantata la mandolina...Intamplator aceiasi melodie o auzisem cu o seara inainte(un prieten foarte bun de-l meu al carui tata a decedat acum cativa ani a aflat de curand ca mama lui are cancer uterin,si intr-un moment de melancolie...disperare...durere...asculta melodia cu pricina...
Am ajuns intr-un final sa vad cine reusea sa scoata atat de armonis acele acorduri...bineinteles era batranul din imagine,pe care l-am intrebat foarte politicos daca pot sa-i fac o poza.... Bineintels a acceptat foarte senin si pe un ton in care-i simteam regretul a spus... "macar atat sa ramana"
I-am oferit un leu ,i-am multumit pentru fotografie si am plecat
Nu vreau sa-mi murdaresc postarea dar zi-mi tu mie Basescule...omul asta traieste bine?Explica-i omului asta privindu-l in ochi cat de bine doarme analfabeta de fica-ta in vila ei luxoasa din Paris cumparata cu banii pe care-i furi tu din buzunarele acestor batrani...si mai zi-mi mie Basescule...poti lega 2 acorduri la mandolina?


Un comentariu:

  1. Ce sa stie Basescu? Ce sa stie cei care ne conduc tara,de cei care sufera si de cei care NU AU! E atata saracie in tara asta si totusi atata bogatie.Pentru ca sunt oameni fara un ban in buzunar,dar care au mult mai mult decat cei care au buzunarele doldora de euroi.

    RăspundețiȘtergere